با سلام حضور پژوهندگان گرامی. به وب سایت نرم افزاری اوریتاپ خوش آمدید. شما به صفحه اصلی رده بندی کالاها در فروشگاه وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه ما بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد. اعتماد شما سرمایه ماست. آیدی تلگرام ما جهت ارتباط @ tablighing

آمار سایت

نظرسنجی سایت

از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 229
  • بازدید کل : 625793

دانلود رایگان کتاب 20 نکته اصولی در سئو سایت


دانلود رایگان کتاب 20 نکته اصولی در سئو سایت

سئو سایت یکی از دغدغه های بزرگ مدیر هر وب سایتی است. بهتر است اینطور بگویم که هر مدیر سایتی دوست دارد سایت خود را در بهترین جایگاه نتایج جست و جوی گوگل ببیند. از این رو خیلی از دوستان در سئو مشکل دارند و به خوبی نمی توانند سایت خود را برای موتورهای جست و جو بهینه کنند. البته سئو فرایندی است طولانی که به نظر من بیشتر نیاز به تجربه دارد. علم خاصی هم نیست که خیلی از متخصصین سئو در مورد اش اینطور می گویند.

حتما شما هم در سئو مشکل دارید یا اینکه می خواهید دانسته های خود را در سئو افزایش دهید که الان در این صفحه هستید. توی ای بوکی که به عنوان هدیه براتون آماده کرده ام نکات بسیار ارزشمندی از سئو سایت وجود دارد که بهتون پیشنهاد می کنم حتما آن را مطالعه کنید.

در این ای بوک به فاکتورهای بسیار مهمی در سئو اشاره کرده ام که رعایت آن ها نتایج شگفت انگیزی را در رتبه سایت تان در نتایج جست و جو به همراه می آورد. من در بسیاری از پروژه هام و به ویژه همین وب سایت همیار وب این نکات را به خوبی رعایت کرده ام که توانسته ام در سئو موفق شوم و جایگاه وب سایت همیار وب را در کلمات کلیدی زیادی به رتبه های خوب برسانم.

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2812

برچسب های مهم

تهران- میدان رسالت- رسالت غرب- بازار دنیای نور-فروشگاه اوریتاپ

www.OtiTop.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما