با سلام حضور پژوهندگان گرامی. به وب سایت نرم افزاری اوریتاپ خوش آمدید. شما به صفحه اصلی رده بندی کالاها در فروشگاه وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه ما بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد. اعتماد شما سرمایه ماست. آیدی تلگرام ما جهت ارتباط @ tablighing

آمار سایت

نظرسنجی سایت

از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 107
  • بازدید دیروز : 31
  • بازدید کل : 625417

10 ایده ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی


10 ایده ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

در این کتاب الکترونیکی قصد دارم تا ایده های نابی را مطرح کنم که شما دوستانی که هنوز ایده ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود ندارند بتوانند از این ایده های کسب و کار اینترنتی استفاده کنند و کسب و کار سود آور اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

ایده های کسب و کار اینترنتی و طرح های بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد که می شود از آن ها برای راه اندازی کسب و کار آنلاین استفاده کرد مثل راه اندازی سیستم وبلاگ دهی، راه اندازی سایت آگهی، راه اندازی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا و … . ولی آیا این ایده ها واقعا عملی هستند؟ آیا واقعا پتانسیل این را دارند که در آینده به کسب و کار اینترنتی سود آور ما تبدیل شوند؟

واقعیت این است که اکثر کسب و کار هایی که الان موجود است و تبدیل به موتورهای پول سازی بزرگ شده اند سایت های مشابه خارجی بوده اند که در ایران بومی سازی شده اند. البته به این کار نمیشه کپی برداری گفت!

در این کتاب ارزشمند رایگان ایده های کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می کنم که هنوز در ایران زیاد نشده است و شما می توانید روی آن ها مانور دهید و کسب و کار پولساز اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

 

منبع: همیاروب http://hamyareweb.co

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2854

برچسب های مهم

تهران- میدان رسالت- رسالت غرب- بازار دنیای نور-فروشگاه اوریتاپ

www.OtiTop.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما