با سلام حضور پژوهندگان گرامی. به وب سایت نرم افزاری اوریتاپ خوش آمدید. شما به صفحه اصلی رده بندی کالاها در فروشگاه وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه ما بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد. اعتماد شما سرمایه ماست. آیدی تلگرام ما جهت ارتباط @ tablighing

آمار سایت

نظرسنجی سایت

از چه طریق با سایت ما آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 51
  • بازدید کل : 625588

آموزش اصول مشنی گیری مدرن


آموزش اصول مشنی گیری مدرن

آموزش اصول کار در سازمانها و شرکت های کوچک و بزرگ . نحوه تعامل با افراد در محیط کار روابط با همکاران رده های بالا و پائین سازمان – نحوه برخورد با ارباب رجوع و ...

منشی گری یکی از شغل های شادی آور است

وقتی که به شغل منشی مدیر عامل یا دستیار شخصی فکر می کنیم، اغلب فردی به ذهنمان می آید که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است و رئیسی خود محور، خودخواه و سخت گیر دارد: ایده ای که از فیلم ها و سریال گرفته ایم. اما در حقیقت منشی مدیر عامل بودن، آنقدر ها هم شغل بدی نیست و بسیاری از منشی ها به دلیل داشتن اینچنین شغلی از دیگر افرادی که شغل های دیگری دارند، شادترند. اگر برخی از از بی احترامی های اندک گفتاری این شغل را کنار بگذاریم، شغلی باقی می ماند که صاحبش می تواند بسیاری از مشکلات را حل می کند ، حتی زمانی که به تازگی وارد سازمان یا شرکتی شده و در حال آموزش است.

 


متداول ترین شغل برای بانوان

در سال 1950 رایج ترین شغل برای بانوان ایالات متحده "منشی گری" بود. در آن زمان که شغل های کمتری برای خانم ها وجود داشت، تعجبی ندارد که کار منشی گری گزینه محبوبی بود.

شغل های شاد,شادترین شغل ها,شغلی های شادی آور

ولی این روزها متداول ترین شغل برای بانوان کدام است؟ بله، هنوز هم منشی گری متداول ترین گزینه است – با این حال بانوان بیشتر از آقایان مدارک علمی و دانشگاهی کسب می کنند، و در مدارج مدیریتی ارتقا می یابند و تعداد بانوانی که کسب و کار خودشان را شروع کرده اند در حال رکورد زدن است.

طبق آخرین داده های موجود سرشماری ایالات متحده، در میان حدود 4 میلیون منشی و دستیار اداری در ایالات متحده بین سال های 2006 و 2010، 96 درصد آنها خانم بوده اند. این سرشماری هر ده سال یکبار انجام می شود و داده های آن تحلیل و بروز رسانی می شوند و در دوره های دیگری منتشر می شوند. داده های استخدام منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده نشان می دهد که اقتصاد در ماه ژانویه حدود 157 هزار شغل ایجاد کرده است.

گزارشی که اخیراً منتشر شد نشان داد که عمده این شغل ها در بخش خدمات بوده اند که شامل خانه دارها، آموزگاران، خرده فروش ها، کارمندان بهداشت و درمان و کارگران رستوران و همه شغل هایی می شوند که بطور سنتی توسط خانم ها اداره می شوند.

در صنعت خدمات کسب و کار هم افزایش شغل وجود داشته است که شامل مناصب اداری هم می شود. با توجه به همه گزینه هایی که خانم ها امروزه در اختیار دارند، چرا شغل منشی گری هنوز هم شغل ایده آل یک دختر محسوب می شود؟

 

باید بگوییم که بله

 

در این آموزش دو کتاب آماده کردیم که میتونه به شما کمک کنه که

این شغل محبوب رو به خوبی یاد بگیرید

بهترین منشی باشید

و درامد کسب کنید

 

 

جالبه بدونید که درآمد یک منشی در ایران

 

بین 1 الی 20 میلیون تومان

 

بسته به سازمان و محل خدمت متفاوت است.

 

پس فرصت را از دست ندهید.

 

 


مبلغ واقعی 200,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 100,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 3737

دیدگاه های کاربران (0)

تهران- میدان رسالت- رسالت غرب- بازار دنیای نور-فروشگاه اوریتاپ

www.OtiTop.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما